HIT Telecom

HIT Telecom
September 13, 2017 beheerder

‘We zitten niet tegenover de klant, maar ernaast’

U wilt altijd en overal bereikbaar zijn, of juist niet. En u wilt uw telecom zo eenvoudig mogelijk regelen. Dit alles kan sinds kort met HIT Telecom. HIT Telecom verzorgt een breed scala aan telecomdiensten waaronder een alles-in-één pakket, dankzij de vernieuwende cloud-telefonie oplossing.
Colas van de Valk, CEO van HIT Profit en Koen van Lieshout, afkomstig van het Bredase telefoniebedrijf INTO, sloegen onlangs de handen ineen om dit mogelijk te maken. Maar hoe werkt HIT Telecom nu precies? En wat zijn de grootste voordelen?

De samenwerking tussen HIT Profit en INTO in HIT Telecom is een hele vanzelfsprekende: HIT Profit wil haar klanten behalve met energie en verzekeringen ook met andere diensten helpen en INTO is de grootste telecom-inkoper van Nederland. “Er is behoefte aan meer transparantie in de telecombranche”, weet Van de Valk te vertellen. “Ook vanuit de telecomleveranciers zelf. Samen met INTO maakt HIT Telecom telefonie weer transparant. We zitten niet tegenover onze klant, maar ernaast. We geven advies op maat. Onze klanten hebben een corebusiness, daar moeten zij hun focus op houden. Zaken daaromheen – zoals telefonie of bijvoorbeeld energie – die het bedrijf wel nodig heeft, maar tijd en kennis vereisen, nemen wij uit handen.”

Ontzorgen, besparen en onafhankelijk

Van Lieshout, directeur HIT Telecom vult aan: “We zijn als het ware een copiloot voor onze klanten. We ontzorgen volledig. Dit kunnen wij bieden, dankzij de unieke samenwerking met marktleider INTO, die een samenwerkingsverband heeft met de vier grootste providers van Nederland: Tele2, Vodafone, KPN en T-Mobile. Providers hebben individueel moeite om de markt voor MKB-bedrijven transparant te maken. Het lukt hen niet om snel te schakelen met klanten, iets waar INTO en HIT Telecom juist heel goed in zijn. We helpen klanten snel en adequaat met de juiste oplossingen.

Daarom zijn de providers, net als wij, zo blij met deze samenwerking.” “Naast het advies op maat en de volledige ontzorging, biedt HIT telecom nog een ander groot voordeel, namelijk: kostenbesparing.
Door de samenwerking met de grootste telefonieleveranciers en door onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van inkoop, helpen wij onze klanten om telecomdiensten op een slimme manier in te kopen. Dat zorgt voor een afname van gebruikerskosten.” Van de Valk vult aan: “Klanten vertrouwen ons blindelings, omdat we samenwerkingsverbanden hebben met alle vier de providers en niet met één enkele provider. Dat maakt ons onafhankelijk. We dragen geen kleur uit naar een specifieke provider.”

Alles-in-één pakket

Een andere mooie bijkomstigheid van de samenwerking met de grote providers en de bundeling van de krachten van HIT en INTO, is het alles-in-één pakket. Van Lieshout: “Dankzij de samenwerking van HIT en INTO kunnen we een totaalpakket bieden. Dit pakket is een geïntegreerde oplossing voor zowel de mobiele als de vaste telefonie en de telefooncentrale van een bedrijf. Onze klanten hebben dus geen telefooncentrale meer nodig. Deze wordt verplaatst naar een datacenter en beheerd door een provider. Oftewel: Cloud-telefonie. Simpelweg: één contract, één vast bedrag, één factuur en één aanspreekpunt.” Van de Valk: “Daarnaast zorgt de samenwerking voor vertrouwen bij onze klanten. Dit, omdat wij onze jarenlange ervaringen en kennis op het gebied van telefonie en inkoop hebben gebundeld.”

Show Buttons
Hide Buttons
CONTACT